web's voorraad

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: web's voorraad

Post by web »

De humor staat op ongekend hoog peil.

Qua prijs voor die hoedenplank... categorie "geen idee wat ik vragen moet" dus dan lijkt me een lekker biertje een prima tegenprestatie. Sixpackje Brand IPA, of iets lokaals wellicht?

Moet gezegd dat de touwtjes aan de hoedenplank zitten, maar het origineel elastiek uiteraard vergaan is. Dat was destijds eigenlijk al bijna vanzelfsprekend, dus daar kijk je vast niet van op :-)
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: web's voorraad

Post by bthomas »

Ik ga het regelen. Kan ik het ophalen in Amsterdam Noord? Ik werk momenteel bij Betronic in west, vlakbij de coentunnel.
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: web's voorraad

Post by web »

Ja hoor. Stuur maar pb wanneer je tijd hebt. Ik ben er meestal wel, want ik werk nog altijd (in elk geval tot 1 september) thuis.
User avatar
TRXke
Posts: 83
Joined: Sat Apr 20, 2019 1:17 pm

Re: web's voorraad

Post by TRXke »

Lang geleden dat ik nog eens op dit forum heb gekeken en nu zie ik deze topic :o
Heb je misschien nog kachelslangen voor een TCT?
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: web's voorraad

Post by web »

Ik zou zeggen vergelijk met de foto. Ik heb er tot nu toe drie gevonden en geen idee waar ze van zijn.
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: web's voorraad

Post by Feije »

Ik zat er ook al naar te kijken maar had geen idee hoe die van een Turbo CT er nou precies uitzien. Daarom heb ik maar eens in de onderdelendatabase gekeken:
Tct1.png
Tct1.png (167.58 KiB) Viewed 2869 times
Tct2.png
Tct2.png (166.84 KiB) Viewed 2869 times
Ik word er niet veel wijzer van, maar één van jullie misschien wel ;).
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: web's voorraad

Post by web »

Eerste tekening, met hetzelfde bestelnummer op beide tekeningen, lijkt tot in detail gelijk aan de linker op mijn foto. Met de aftakking, aangegoten afstandhouders en ontluchtpunt.

Je zou dus zomaar kunnen vermoeden dat dat hem is.
Last edited by web on Wed Jul 01, 2020 6:34 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: web's voorraad

Post by Feije »

Zoals ik het begrijp werd die toegepast op tct's van vóór februari '96. Aan de hand daarvan ging ik ervan uit dat die aftakking toen misschien op meer motoren zo zat. Het nummer is waarschijnlijk hetzelfde als bij die andere, omdat oude tct's denk ik omgebouwd werden naar de nieuwere slangen als deze stukgingen?
Het bovenste plaatje is trouwens van een t1 en het onderste van een t2.
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: web's voorraad

Post by web »

Kon best eens kloppen ja.
User avatar
TRXke
Posts: 83
Joined: Sat Apr 20, 2019 1:17 pm

Re: web's voorraad

Post by TRXke »

Hm, ik heb nu ook even goed aan het kijken geweest op de foto en dan gezocht of ik misschien nog een foto heb, en ja dit zou hem moeten zijn:
Image
Maar ik herken er toch niet de slangen in die ik nodig heb, of zie ik dat verkeerd?
Post Reply