Het allereerste topic

User avatar
citroen23
Posts: 250
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Het allereerste topic

Post by citroen23 »

Wellicht kunnen we de indeling overnemen: werkte naar mijn mening prima ;)

Image
Runner24
Posts: 32
Joined: Sat Apr 20, 2019 11:20 am

Re: Het allereerste topic

Post by Runner24 »

Het is fantastisch dat er weer een xantia forum is en er weer kennis uitgewisseld kan worden.
Hopelijk kan de informatie van voorheen, xantia club alsnog worden hersteld, ik heb de info als beginnend xantia rijder al hard nodig.
Ben dan wel vanaf kind niet anders gewend dan citroen en ben dan ook echt een citrofiel maar toch ik weet niet alles.
Ik ben iig trots op de oprichter van dit forum dat er weer een mogelijkheid is om informatie te zoeken.
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het allereerste topic

Post by henkr »

Inderdaad: hulde voor Bert (bthomas) en evenals Alfred ben ik alleszins bereid bij te dragen in de kosten van het nieuwe forum, zoiets moet niet op rekening van 1 persoon komen.

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Runner24
Posts: 32
Joined: Sat Apr 20, 2019 11:20 am

Re: Het allereerste topic

Post by Runner24 »

Misschien is het een idee om een soort contributie te rekenen 1 of 2x per jaar.
Ik wil best een bijdrage leveren om het forum te ondersteunen, we kunnen natuurlijk niet verwachten dat 1 personen alles moet bekostigen.
User avatar
citroen23
Posts: 250
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Het allereerste topic

Post by citroen23 »

Ik wil ook wel bijdragen. Nu alleen nog een overzichtelijk forum en de jaren die, hopelijk,volgen een grote database aan info aanleggen. :P
C5hdi110
Posts: 227
Joined: Fri Apr 05, 2019 4:02 pm
Location: 010

Re: Het allereerste topic

Post by C5hdi110 »

Inderdaad hulde voor Bert :)
Ipv een contributie, is het een idee om met donaties te werken en/of reclame banners ?

Ik heb overigens subtiel mijn ongenoegen laten merken over Jeroen: http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 50#p616850
Wellicht een idee om alles wat er op de achtergrond gedaan is, hier te melden, hopelijk leest Jeroen het dan een keer en word hij wakker om contact met ons op te nemen.
C5 1.6HDI Caractere / Peugeot 106 1.6-16V GTI
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het allereerste topic

Post by henkr »

Subtiel? Heeft het je moeite gekost Sohail? :lol:
Kan de inhoud niet lezen dus inhoudelijk geen commentaar. :D

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ccinq
Posts: 43
Joined: Sun Apr 21, 2019 2:43 pm
Location: 035

Re: Het allereerste topic

Post by Ccinq »

Goedendag heren! Leuk dat er toch weer een forum is, ben uiteraard ook best bereid wat bij te dragen indien nodig. Net de 2.0i 16v weer voor een jaartje bij laten tekenen, toch maar (192.000 km, 10 jaar) nieuwe distri/waterpomp/multiriem, bandjes, gordeltje, handremleidingherstel laten doen.
mijn vrouw verklaart me voor gek, maar volgens mij toch beter voor het milieu dan laten slopen en een andere auto kopen (zou voor 1000 euro niet eens meevallen denk ik, ik weet nu wat ik heb).
Xantia 2, 1999, Gris Quartz, 2.0i 16V automaat, cruisecontrol
C5hdi110
Posts: 227
Joined: Fri Apr 05, 2019 4:02 pm
Location: 010

Re: Het allereerste topic

Post by C5hdi110 »

Niets bijzonder, is allemaal regulier onderhoud en slijtage, kun je net zo goed hebben met een jongere auto van zeg maar 10 jaar oud.
Mensen denken dat als de auto APK, beurt en nieuwe D-riem heeft gehad, dat ze dan een goede koop doen en voorlopig niets hoeven te doen.
En dan blijken de remzuigers bijvoorbeeld vast te zitten omdat de remvloeistof nooit ververst is, rot er een koelwaterleiding door omdat koelvloeistof nooit ververst is, etc etc, allemaal zaken die je vooraf niet kunt zien of weten.
Dan kun je beter doorrijden in je oude auto, waarvan je weet dat het allemaal bijgehouden is.
C5 1.6HDI Caractere / Peugeot 106 1.6-16V GTI
User avatar
Citrobenz
Posts: 34
Joined: Mon Apr 22, 2019 9:47 am
Location: Steenwijk

Re: Het allereerste topic

Post by Citrobenz »

Fijn dat er weer een Xantia forum is.
Laten we er met elkaar weer wat moois van maken
Groet van Henk uit Steenwijk
Xantia 1.8, 1999
Ami 8, 1978
Post Reply