Humor en zo

henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Humor en zo

Post by henkr »

Ik hoop dat ie nu ook thuis blijft! onder permanente bewaking!
Vervolgens die A. Williams een paar weken in de isoleercel.
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Breeze
Posts: 946
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Humor en zo

Post by Breeze »

Huh, wie wil je in de cel hebben?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Humor en zo

Post by henkr »

Hem zelf lukt niet meer (1927-2012) maar zijn lawaai zou in elk geval fors gedempt worden, die knakker die tot vervelens toe elk jaar weer op de radio loopt te blèren: "It's the most wonderful time of the year", het mist werkelijk elk spoortje van realiteitszin om een periode die alleen te benoemen valt met donker, koud, nat, akelig en gewelddadig op die manier aan te prijzen.
Ik kan me beter maar niet uitlaten over de kerstgedachte, sta nu al zo ongeveer op het punt te ontploffen. :(
edit: Met de gedachte zelf is uiteraard niks mis, hoe de mensheid meent de praktische uitvoering ervan te moeten bewerkstelligen is te triest voor woorden. :(

Groet Henk.
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Breeze
Posts: 946
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Humor en zo

Post by Breeze »

Oh die, nou zo ken ik er nog wel een paar. Wat dacht je van mevrouw M. Carey, door mijn dochter en ik altijd het geitje genoemd. Drie keer raden waarom.

adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Humor en zo

Post by Menno »

Tja , dan moet je toch echt bij de radiostations zijn, die draaien alles grijs deze dagen, idd zéér vervelend ! :mrgreen:
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Humor en zo

Post by bthomas »

Op mijn werk hadden ze afgelopen week ook non-stop die kerstmuziek aan staan. Bij een daarvan realiseerde ik me ineens hoe bizar het eigenlijk is: "do they know it's christmas?"

Als ik mij niet vergis is een groot deel van het Afrikaanse continent moslim en moslims hebben volgens mij niets met kerst.
En dan "there won't be snow in africa this christmastime": dat lijkt me maar goed ook. Volgens mij zouden we niet moeten willen dat heel Afrika onder de sneeuw ligt.
User avatar
Breeze
Posts: 946
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Humor en zo

Post by Breeze »

PvdA -- PvdD.jpg
PvdA -- PvdD.jpg (75.09 KiB) Viewed 2385 times
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
Feije
Posts: 1018
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Humor en zo

Post by Feije »

:lol: die kans lijkt me niet zo groot! Maar ach, de A zit ook niet zo ver bij de D vandaan en dan is een tikfoutje snel gemaakt ;).
User avatar
Breeze
Posts: 946
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Humor en zo

Post by Breeze »

PvdD -- PvdA.jpg
PvdD -- PvdA.jpg (69.25 KiB) Viewed 2381 times
Wat een flauwe grap was dat.
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Humor en zo

Post by henkr »

In dit specifieke geval had leiden ook net zo goed met een ij geschreven kunnen worden. :idea:
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply