Xantia Club NL (promotie 2020?)

Ideeen voor een echte Xantiaclub / een plaats om meetings te organiseren
Post Reply
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by TRSarno »

Via een mailtje naar Rob kreeg ik van hem deze reactie
Rob22 wrote:Wed Dec 11, 2019 3:33 pm Beste TRSarno,

Fijn dat er trouwens weer een nieuwe Xantia forum is na lange tijd van afwezigheid. :) De website ziet er keurig uit, en alles is overzichtelijk ingedeeld. :thumbup: Anderzijds is het wel jammer dat er zoveel (waardevolle) informatie van het voorgaande Xantia forum verloren is gegaan. Maar goed, wellicht wordt deze Xantia-club op een gegeven moment wel net zo informatief :P

Heb zelf ook nog even nagedacht over dit forum en kwam toen op het idee om dit forum middels flyers/visitekaartjes meer publiciteit te geven. Dit zou bijvoorbeeld kunnen tijdens het evenement CitroManie 2020. Volgens mij een uitgelezen kans om meer Xantia-leden erbij te krijgen, want je bent dan immers al min of meer bij de juiste doelgroep. ;) Of houden jullie het forum in eerste instantie liever kleinschalig, zonder direct zichtbare moderators om het op een later tijdstip wat het ledenbestand betreft verder uit te breiden? :)

Laat het maar weten wat jullie van mijn suggestie vinden.

Met vriendelijke groeten,
Rob
Ik wil niet met zijn idee aan de haal gaan, maar uit zijn reactie leeft er ook bij hem iets van een Xantia cluppie :P ;) .
Het is natuurlijk een mooie gelegenheid om tijdens het evenement CitroManie 2020 een Xantiaclub te promoten en dat in een mooi jaar! namelijk 2020 :P . Zelf sta ik ook achter dit idee. Er wordt al langer over gesproken, dus waarom niet NU?

Suggesties, ideeën over logo etc. welkom :P Laat je lekker gaan in dit topic :mrgreen:
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
Rob22
Posts: 370
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by Rob22 »

Kijk, de eerste stap in de goede richting is gezet ;) :lol:
Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by Menno »

Leuk idee !

En is het misschien handig dat de oprichter van dit nieuwe forum/clubje ervoor zorgt dat Citroën contact ook het e.e.a aanpast ?

https://www.citroencontact.nl/citroen-clubs/

De link naar de oude site en Jeroen is vrij nutteloos :-(
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by TRSarno »

:o goh, ik kende deze site met al die links niet eens.....Dat is inderdaad iets wat aangepast moet worden.
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
Rob22
Posts: 370
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by Rob22 »

Misschien kan iemand van hier ook de Xantia-club forum kentekenplaathouders en de RVS dorpelstrips reproduceren? :D
Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
User avatar
Rene
Posts: 7
Joined: Mon Jan 06, 2020 3:25 pm

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by Rene »

Rob22 wrote: Mon Dec 16, 2019 5:38 pm en de RVS dorpelstrips reproduceren? :D
Oh jee. :lol:
C5 Berline Sable Langrune 2005
Honda CBF 1000i 2007
Runner24
Posts: 32
Joined: Sat Apr 20, 2019 11:20 am

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by Runner24 »

Rene wrote: Tue Jan 07, 2020 11:45 pm
Rob22 wrote: Mon Dec 16, 2019 5:38 pm en de RVS dorpelstrips reproduceren? :D
Oh jee. :lol:
Alie express :lol:
User avatar
Rene
Posts: 7
Joined: Mon Jan 06, 2020 3:25 pm

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by Rene »

Mooi! Hoef ik het niet te doen.
C5 Berline Sable Langrune 2005
Honda CBF 1000i 2007
User avatar
luk-asse
Posts: 50
Joined: Sat Oct 24, 2020 6:32 pm

Re: Xantia Club NL (promotie 2020?)

Post by luk-asse »

Wat een hoge borst mogen de Forummende Xantisten opzetten als je ziet hoe het op het oude forum en nu op dit forum aan toe gaat :thumbup: ! M'n C3-AC is een nieuwe neus aangemeten (afijn, niet de mijne, gelukkig maar); ik vind het een vreselijke miskleun. Je zou denken dat op de fora van dit wagentje een storm zou opsteken, niets daarvan. Enkele zure oprispingen en een enkeling die het waardeerde bij Caradisiac (nadat ik een knuppel in het hoenderhok gooide) en Autoweek, daarmee moeten we het doen. Een citaat dat ik van 'Autowereld' plukte over deze face-lift:
CITROËN C3 AIRCROSS VERLIEST ZIJN BOLLE C4 CACTUS-TOET
Wat betekent dat concreet? Dat de gefacelifte Citroën C3 Aircross niet meer zo'n bolle C4 Cactus-toet heeft, maar een scherper gesneden kop met een serieuzere uitdrukking. De afgeronde koplampen zijn verdwenen. Ervoor in de plaats is een setje liggende units, die zijn verbonden door een getande grille onder de dubbele chevron door. In de voorbumper is het verbaasd openstaande mondje van de 'oude' C3 Aircross verdwenen. De nieuwe gaat mee met de trend en gromt je nu tegemoet met een boos opengesperde bek vol tanden.

groet, luk
PS ik vond geen ander draadje waar dit beter in passen zou..
ex 2xAmi6,3xAmi8,LNA,Visa,GSA,BX,en XantiaHDi110; nu C3AC :-(
Post Reply