Re: De V6 Break van Breeze
Posted: Mon Dec 05, 2022 2:13 pm
Aangezien het Zesje niet door de APK kwam en aangezien het o.a. een lekkende veercilinder achter betrof en aangezien mijn dorpsgarage dat niet aandurft (eng HP systeem) en aangezien mijn garage 'Het Stoepje' al een aantal jaren gesloten is, ben ik hedenochtend afgereisd naar Beneden Leeuwen.
En ziet Garage Renard is sinds een jaar gesplitst in klassiek en modern Renard, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij bij Tom, zoals altijd, in goede handen is.
En toen kreeg ik een C1 als leenauto mee. 4-Deurs met een éénliter L3 pruttelaar. Dat was wel even wennen. Knoeperhard geveerd (alles is relatief hè) knoeperharde stoelen met onvoldoende verstelmogelijkheden, terwijl ik toch gemiddeld van lengte ben. Die 50 kW is voldoende, maar ook niet meer dan dat voor 900 kg massa. Het stuurgedrag viel me tegen. Onbekrachtigd, maar niet erg precies. Oh ja, hij loopt 21,7 km/dm3 gemiddeld, zeggen hullie.
Conclusie, met een bollenbak zijn we verwend.
Adri
En ziet Garage Renard is sinds een jaar gesplitst in klassiek en modern Renard, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij bij Tom, zoals altijd, in goede handen is.
En toen kreeg ik een C1 als leenauto mee. 4-Deurs met een éénliter L3 pruttelaar. Dat was wel even wennen. Knoeperhard geveerd (alles is relatief hè) knoeperharde stoelen met onvoldoende verstelmogelijkheden, terwijl ik toch gemiddeld van lengte ben. Die 50 kW is voldoende, maar ook niet meer dan dat voor 900 kg massa. Het stuurgedrag viel me tegen. Onbekrachtigd, maar niet erg precies. Oh ja, hij loopt 21,7 km/dm3 gemiddeld, zeggen hullie.
Conclusie, met een bollenbak zijn we verwend.
Adri