Breeze wrote: ↑Wed Jul 08, 2020 7:57 am
Wat een dooie boel hier zeg.
Het lijkt mijn Xant wel. Begin maart begon het SARS-COV-2 drama en In die 4 maanden tijd, 1 rit van 120 km gemaakt. Dus gisteren maar even een tocht naar Hornbach gemaakt, alwaar ik werd opgewacht door een flinke rij ontsmette winkelkarren.
Gelukkig startte en liep hij als een zonnetje.
Wie heeft er nog meer spannende verhalen?
Adri
Die 4 maanden heb je dus niet besteed aan het o zo nuttige O.V. ? (Onderhoud Voertuig)
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ik herinner me dat Adri het liefst de aangename buitentemperaturen aan zich voorbij laat gaan om vervolgens bij 0-Kelvin zijn drempelbalk te vervangen, het enige voordeel zou kunnen zijn dat dan het roestproces ook tot stilstand gekomen is.
"La meilleure voiture française jamais construite"
En wat met die "instaprandplaat" gedaan? Geheel vervangen of?
Op die plaat van mijn Xantia is er nu alweer roest, maar deze werd nog niet vervangen, wel steeds opgelapt
@"instaprandplaat" bedoel je daarmee de dorpel? prachtige Belgische taal weer.
Ja, die is in z'n geheel vervangen door een originele, verdeler geleverde, nieuwe dorpel. Laten lassen door een vakman, maar de bijkomende zaken, zoals verwijderen van beide deuren en voorspatbord plus afplakken, was veel werk.
Adri
Last edited by Breeze on Mon Jul 13, 2020 7:22 am, edited 1 time in total.
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: