En gezien de prijs ook afgekeurd wordt!
Humor en zo
Re: Humor en zo
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ja, en dat alleen maar omdat 'ie zwart is natuurlijk!
Bestaan er uberhaubt zwarte Xantia's afgezien van exemplaren die zijn overgespoten?
Jazeker!! Een jaar of twee terug nog wezek kijken bij een 2 liter met automaat, cc, stuurwielbediening etc. Pikzwart. Aleen was de bak naar zijn grootje merkte ik bij een proefrit. Jammer want was verder een prachtige kar.
Wel een rot kleur trouwens want je ziet er echt alles op! Wit is wat dat betreft veel vriendelijker qua wasbehoefte
Wel een rot kleur trouwens want je ziet er echt alles op! Wit is wat dat betreft veel vriendelijker qua wasbehoefte
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Soms is dat forum van de buren zo gek nog niet. Dat ze er geen foto van hebben geeft ook al aan dat het wel een vrij zeldzame kleur is.
Soms werden er trouwens wel Xantia's geleverd in een andere kleur dan officieel leverbaar was. Zo zijn er (minimaal) twee Activa's van 2000 in Bleu Grand Pavois gespoten (een kleur van de Xsara en de Saxo). Een HDi en een v6. Die HDi is in 2010 of zo geïmporteerd hier naar Nederland en de v6 rijdt rond in Duitsland geloof ik. Omdat die kleur niet officieel leverbaar was, staat hij op CiFo niet op de kleurenwaaier.
Soms werden er trouwens wel Xantia's geleverd in een andere kleur dan officieel leverbaar was. Zo zijn er (minimaal) twee Activa's van 2000 in Bleu Grand Pavois gespoten (een kleur van de Xsara en de Saxo). Een HDi en een v6. Die HDi is in 2010 of zo geïmporteerd hier naar Nederland en de v6 rijdt rond in Duitsland geloof ik. Omdat die kleur niet officieel leverbaar was, staat hij op CiFo niet op de kleurenwaaier.
Ze bestaan wel, zelfs in NL
In het verkoopdraadje staat deze: (prijs is wat zwaar aangezet naar mijn mening maar een schone kar)
In het verkoopdraadje staat deze: (prijs is wat zwaar aangezet naar mijn mening maar een schone kar)
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Valt me trouwens op dat deze "kleur" de vorm niet echt recht aan doet. Maar dat kan ook komen door de wat over the top poetsactie en de spiegeling die daardoor ontstaat. Slechte foto's dus, geen liefhebber
Waar is de humor gebleven, meneeer Sonneberg?
Adri
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
"La meilleure voiture française jamais construite"