Zojuist is er een stappenmotor gearriveerd, het enige wat ik nu van kan zeggen is dat het nummer op het doosje i.i.g. overeenkomt met de servicebox.

Iets anders: de reparatieslang (blauw siliconen) rechts onder de auto begint te veranderen, de kleur wordt groeniger en hij is inmiddels iets dikker op het vrije stuk, waar ie uitgerekt zou moeten zijn vanwege het opschuiven op de nylon leiding blijft ie dunner.

Ook voelt de slang vettig aan de buitenkant het zou dus heel goed kunnen dat er een vorm van diffusie plaatsvindt.
edit:Het blijft dus zoeken naar LHM bestendige slang in 4 mm, in de DS wereld bestaat 5 en 3.
Totdat ik vanmiddag notabene in de tuin een oude veerpootretourleiding van de Xantia zag liggen en mijn eerste gedachte was: " Die is ruimer dan 3 mm"
Het blijkt dat de schacht van een 5 mm boor er perfect klemmend in past
.

Conclusie: Als je een veerpootretourslang vervangt, bewaar de oude, die is nog prima te gebruiken voor reparatie van de retourleidingen aan de achterzijde.
Ook wel leuk te vermelden is dat die slang 95050399 nog steeds leverbaar is, mogelijk omdat ie ook voor de C5 gebruikt wordt.