Humor en zo

henkr

Re: Humor en zo

Post by henkr »

En ik had nog wel het idee dat jij net een paar weken op vakantie geweest bent Adri!
Misschien iets met lange latten of zo? :lol:

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Breeze

Post by Breeze »

Neuh, al twee jaar niet geskied.
Het schijnt dat alle liften open zijn en er maar een paar (idiote) toeristen skieën.
Wij durven dit jaar nog niet, maar misschien weer volgend jaar, toch?

Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
henkr

Post by henkr »

Kennelijk heb jij getuige ook je vliegavonturen geen last van hoogtevrees? Ik wel dus, dat begint al als ik een diep gat in een kies zie, op zo'n moment kan ik niks anders bedenken dan gauw vullen. :lol:
Met de Xantia durf ik pas uit te stappen als ie in zijn laagste stand staat. :D
Tato

Post by Tato »

Ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta.
Grtz,

Maurice
Breeze

Post by Breeze »

Covid-19.jpg
Covid-19.jpg (103.89 KiB) Viewed 2708 times
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
H@ns

Post by H@ns »

Abonnement-verlenging van de mobiele telefoon, je kent het wel. En dus weer gevallen voor toch maar weer een nieuw model smartphone. Toch altijd leuk vind ik; om de twee jaar weer een nieuw speeltje :P

En toen kwam ik tot de verbijsterende realisering dat de dagwaarde van mijn Xantia 1/3e is van die nieuwe telefoon :o
Est-ce que ce monde est sérieux?!
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
henkr

Post by henkr »

Ik weet wel zeker dat mijn Xantia heel wat meer waard is dan mijn telefoon. :lol:
H@ns

Post by H@ns »

Ook dan de mijne trouwens ;)
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
H@ns

Post by H@ns »

Voor mij valt dit onder humor: (trieste humor)

Een nieuwe bezorgservice “Red je pakketje”. Blijkbaar Nederlands alhoewel je dat aan de taal niet kunt aflezen….
Ik kreeg vandaag dit onnavolgbare bericht:
Hallo Hans,

We hebben van IKEA gehoord dat we jouw pakket R35xxxxx mogen gaan bezorgen. Op dit moment ligt het pakket nog bij de verzender en moeten we het nog ophalen. Zodra we jouw pakket hebben ontvangen krijg je van ons een nieuwe e-mail wanneer we het exact bij je gaan bezorgen.

Is jouw pakket na 48 uur nog niet door ons ontvangen? Neem dan contact op met de webshop waar je het hebt besteld. Zij kunnen een indicatie geven wanneer ze het gaan overhandigen.

Let op: wij bezorgen alleen tussen 17:30 en 22:30 en kunnen niet overdag leveren. Komt dat niet uit? Neem contact op met onze klantenservice voor een adreswijziging dan helpen we je graag.
Dus, los van alle kinderlijke en kromme formuleringen; ik moet blijkbaar eerst verhuizen om de boel overdag bezorgd te krijgen.
En dan die Veronica “hallo! Jullie, jij, jou” toon …

Maar misschien begin gewoon een grumpy old man te worden
henkr

Post by henkr »

Ik voel dat net zo Hans, dit is gewoon gruwelijk!
Een keurig antwoord in foutloos Nederlands met een paar subtiele verwijzingen is aan zulke gasten niet besteed. :(
Post Reply