Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
Menno
Posts: 529
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Menno »

Altijd rare combinatie gevonden zo'n beige interieur icm gris quartz , niet zo mooi, wel zeldzaam .....
Dat prachtige interieur komt m.i. veel beter tot zijn recht bij een donkere kleur.

Leuke rode automaat !

Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Shine EAT6 2024 Noir Perla Nera & Blanc Opal
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by H@ns »

En dat voor slechts 2€ en 71 cent ;)
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by bthomas »

Die V6 exclusive zou automaat moeten zijn. Op basis van de foto zou ik gokken dat dat ook zo is maar de omschrijving geeft aan 'handboek'.
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

Rob22 wrote: Thu Dec 19, 2019 11:15 am Xantia Activa V6
Die auto hebben ze een paar maanden geleden ook al verkocht voor volgens mij nog niet eens de helft van het geld. Vond hem toen al behoorlijk goedkoop voor een Activa v6 t1. Blijkbaar heeft de koper van toen hem er maar weer ingeruild.
Al die dingen die er volgens de advertentie aan gebeurd zijn, zijn daarna trouwens pas gedaan denk ik. Van die activacilinder weet ik dat tenminste héél erg zeker ;).
User avatar
citroen23
Posts: 252
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by citroen23 »

Bij die V6 activa mag je blijkbaar/zichtbaar zelf het hemeltje er opnieuw inplakken... :oops:
KarelE
Posts: 42
Joined: Sun Oct 06, 2019 2:19 pm
Location: Groene Hart

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by KarelE »

De url's zonder omschrijving vond ik altijd wel handig, dan kon ik me makkelijk beperken tot de auto's op Nederlandse sites........
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

citroen23 wrote: Thu Dec 19, 2019 5:51 pmBij die V6 activa mag je blijkbaar/zichtbaar zelf het hemeltje er opnieuw inplakken... :oops:
Netjes is anders natuurlijk, maar ik denk dat de meeste Activa/VSX/Exclusive t1’s dat inmiddels hebben of gehad hebben. Goedkopere uitvoeringen gebruikten een ander soort stof die denk ik beter blijft hangen, maar mijn tct heeft een hangende hemel gehad en mijn v6 heeft het ook... En ook bij je eigen tct was je er wel eens mee bezig geweest toch? ;)
User avatar
citroen23
Posts: 252
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by citroen23 »

Feije wrote: Thu Dec 19, 2019 6:25 pm En ook bij je eigen tct was je er wel eens mee bezig geweest toch? ;)
En met de stuurstangkruiskoppeling en kachelradiateur en lekkende activacilinders en onderste draagarmrubbers enz enz.............. :D
Allemaal basic xantia kwaaltjes. :|
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by bthomas »

KarelE wrote: Thu Dec 19, 2019 6:02 pm De url's zonder omschrijving vond ik altijd wel handig, dan kon ik me makkelijk beperken tot de auto's op Nederlandse sites........
Als je even met de muis er boven gaat hangen verschijnt onderin je browserscherm de url. Dat geldt voor alle websites, dat is niet specifiek voor dit forum. Gewoonlijk werkt dat ook in je email en dat is erg belangrijk want dan kun je zien dat een link die zogenaamd van je bank afkomstig zou zijn naar iets heel anders verwijst.
Post Reply