Alfred wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 8:42 am
Leuke wagen, een zeldzame HDi zonder turbo
En de opgegeven CO
2 uitstoot is gunstiger dan de fabrieksopgave
Beetje slordig allemaal.
Voor wie nog een oude diesel durft te kopen, lijkt dit een interessante.
(Bouwjaar 2001 is Euro3)
Marktplaats heeft een koppeling met de RDW, de gegevens worden automatisch opgehaald uit de RDW database, aan de hand van het kenteken en hier kun je verder niets aan veranderen in je advertentie.
Aangezien dit een import auto is, is er mogelijk e.e.a. niet helemaal goed ingevuld bij het importeren.
Het is dat ik in ruim 10 jaar, 3 Xantia diesels heb gereden en er op uitgekeken ben, anders wist ik het wel, dit lijkt mij een hele nette auto.
PS: Voor de inwoners van Rotterdam, deze Xantia is van na 1 januari 2001, daar mag je gewoon de stad mee in en krijg je ook een parkeervergunning.
Overigens vervalt de milieu-zone in Rotterdam volgend jaar voor alle diesels, voor oude benzine auto's is dat nu al het geval omdat het "doel" al behaald is

Dit geld niet voor het verkrijgen van een parkeervergunning, benzine voor 92 en diesels voor 2001 krijgen geen vergunning.
Uitzondering is benzine voor 92 met katalysator, de autopapieren moeten dan U9 vermelden, kan iemand het nog volgen
