Hey! Dat lijkt een goeie Hans! bedankt!
Er schijnt een gering verschil te zitten tussen de 5280 87 en de 5280 E2, de laatste zit ergens aan de voorkant maar ik heb de "87" gelijk 2x besteld.
Op de site van Dr. Xantia valt tussen de regels door te lezen dat de wachttijd toeneemt door allerlei internationale problemen.
(kan ik me wel iets bij voorstellen, de Xantia van Erdogan komt natuurlijk altijd op de eerste plaats

)
serieus: die mensen kunnen er natuurlijk niks aan doen maar voor mij is het nu wel even kiezen voor de snelste.
Nu heb ik dus mooi even een paar dagen de tijd om een serieuze afweging te maken de remleiding er tussenuit te knippen (dat zou wel wat meer ruimte geven) ik was al begonnen met het buigen van nieuwe leidingen.

Eventueel zou ook de 10mm hydractiefleiding er nog even af kunnen maar daar was iets mee wat te maken had met verschillende afdichtingen en verschillende aantrekkoppels , dat zou dan weer te maken hebben met 16 of 17 mm zeskanten op de wartels? ben even kwijt hoe het precies zat.
Hij loopt wel lekker in de weg boven de rand van het subframe.

Nog een overweging: ik schat voorzichtig dat als ik een transmissiekrik links onder het subframe zet de zaak wel zo'n 5 cm kan laten zakken zonder leidingen te vernielen, dat zou ook nog een optie zijn.