Op hun website kan je alle info vinden. ‘k Heb het met snellezen doorgenomen en heb de indruk dat het minimaal WW en/of RM niveau is. En dat wordt ook bevestigd door mijn KNAC zegsman.
Adri
De V6 Break van Breeze
Re: De V6 Break van Breeze
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: De V6 Break van Breeze
Kan iemand opzoeken achter welke zekering de dashboardverlichting zit? Kan hem niet vinden.
Adri
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: De V6 Break van Breeze
Zonder te kijken zou ik verwachten dat ie op stadslicht aangesloten zit maar jij hebt een ander schema dan ik.
edit: Zit net in de Haynes te loeren: F4: Left-hand sidelight, right-hand taillight. (5A)
F9: Right-hand sidelight, left-hand taillight (5A)
Daarnaast nog F19: Sidelights (ook 5A)
Er zijn een aantal zekeringen waar "instrument panel" vermeld wordt maar dat lijkt weinig zoden aan de dijk te zetten zoal bijvoorbeeld F12 want die verzorgt ook remlichten en AR lichten en wordt dus vanuit het contact-circuit gevoed.
Verder: wat ik me van eerder gelezen storingen herinner is dat vaak bij uitval van de dashverlichting de dimmer overleden zou kunnen zijn.
Groet Henk
edit: Zit net in de Haynes te loeren: F4: Left-hand sidelight, right-hand taillight. (5A)
F9: Right-hand sidelight, left-hand taillight (5A)
Daarnaast nog F19: Sidelights (ook 5A)
Er zijn een aantal zekeringen waar "instrument panel" vermeld wordt maar dat lijkt weinig zoden aan de dijk te zetten zoal bijvoorbeeld F12 want die verzorgt ook remlichten en AR lichten en wordt dus vanuit het contact-circuit gevoed.
Verder: wat ik me van eerder gelezen storingen herinner is dat vaak bij uitval van de dashverlichting de dimmer overleden zou kunnen zijn.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: De V6 Break van Breeze
@ Breeze,
Ben je er zeker van dat de dimmer niet per ongeluk teruggedraaid is?
Ik herinner me van het oude forum zo'n geval
Mocht dit niet de oorzaak zijn, en je woensdag nog niet weten hoe het elektrisch in elkaar zit, dan kan ik via je VIN (die ik ergens heb) in SEDRE opzoeken hoe dat bij jou zit.
Laat maar weten, tegen die tijd.
Groet,
JW
Ben je er zeker van dat de dimmer niet per ongeluk teruggedraaid is?
Ik herinner me van het oude forum zo'n geval

Mocht dit niet de oorzaak zijn, en je woensdag nog niet weten hoe het elektrisch in elkaar zit, dan kan ik via je VIN (die ik ergens heb) in SEDRE opzoeken hoe dat bij jou zit.
Laat maar weten, tegen die tijd.
Groet,
JW
Re: De V6 Break van Breeze
Dank voor het meedenken. Probleem is dat ik nu in Frankrijk een Cit-rally aan het rijden ben.
@JW, ik heb natuurlijk eindeloos gezwengeld aan de dimmer maar dat is het dus niet. Dus graag een advies.
De rally begon goed met een vastlopers in de blubber. Gelukkig was er een boer met een grote trekker bereid om me er uit te sleuren.
Adri
@JW, ik heb natuurlijk eindeloos gezwengeld aan de dimmer maar dat is het dus niet. Dus graag een advies.
De rally begon goed met een vastlopers in de blubber. Gelukkig was er een boer met een grote trekker bereid om me er uit te sleuren.
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: De V6 Break van Breeze
Zo, ook jij hebt dus slecht weer daar
Mooi dat je een trekhaak hebt, anders wordt het best een probleem om je eruit te halen....
Ik zal dat proberen woensdag voor je uit te zoeken. Dan meld ik me wel weer.
Groet,
JW

Mooi dat je een trekhaak hebt, anders wordt het best een probleem om je eruit te halen....
Ik zal dat proberen woensdag voor je uit te zoeken. Dan meld ik me wel weer.
Groet,
JW
Re: De V6 Break van Breeze
Er zit nog ergens een sleepoog verstopt achter de bumper maar ik zou ook meer vertrouwen hebben in een centraal punt zoals een trekhaak.

"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: De V6 Break van Breeze
Dat vastlopen in de modder van mijn koplastige V6 geschiedde tijdens de Citron Pressé op de enige regendag, afgelopen woensdag. In deze proloog dacht mijn navigator dat een stippellijn op de kaart ook mocht/moest worden gereden. Bemoedigend was wel dat we gezelschap hadden van een Saxo.
Uiteraard ben je als bestuurder op z'n minst medeverantwoordelijk als de zaak vastloopt in de blubber. In dit geval zagen we dat het steeds slechter werd en dus besloten we om achteruit terug te rijden. Door het regenachtige weer had ik slecht zicht in de spiegels, raakte ik van het pad en gleed weg in de bermkuil.
Gelukkig was er een enthousiaste boer in de omgeving die gelijk zijn grootste en sterkste tractor van stal haalde en moeiteloos de vis weer op het droge trok.
Eind goed al goed.
Adri
Uiteraard ben je als bestuurder op z'n minst medeverantwoordelijk als de zaak vastloopt in de blubber. In dit geval zagen we dat het steeds slechter werd en dus besloten we om achteruit terug te rijden. Door het regenachtige weer had ik slecht zicht in de spiegels, raakte ik van het pad en gleed weg in de bermkuil.
Gelukkig was er een enthousiaste boer in de omgeving die gelijk zijn grootste en sterkste tractor van stal haalde en moeiteloos de vis weer op het droge trok.
Eind goed al goed.
Adri
Last edited by Breeze on Sun Oct 10, 2021 8:56 pm, edited 1 time in total.
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: De V6 Break van Breeze
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen