Veer hoofdsteun achterzetel

Vraag of geef hier advies over auto's of bedrijven.
Post Reply
Lbarré
Posts: 159
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Veer hoofdsteun achterzetel

Post by Lbarré »

Hallo,
Recent de hoodsteunen op de achter bank eruit gehaald. Banken platgelegd. Enige tijd nadien alles weer geplaatst.
Dan ook hoofdsteunen op de achterzetels in gleufjes gezet maar plots sprong er een ijzertje eruit.
Hoofdsteun is nu los. Ik heb nog wel zo een een gleufje met vastzittend ijzertje van een versleten voorzetel maar
weet wel niet hoe die er daar degelijk uit te halen.
Iemand soms enig idee?
Alleszins dank.
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Veer hoofdsteun achterzetel

Post by henkr »

Ik ben ook ooit zo'n veertje kwijtgeraakt en een vervangende van een medeforummer gekregen, voor zover ik me herinner is het heel makkelijk terug te plaatsen.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Lbarré
Posts: 159
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: Veer hoofdsteun achterzetel

Post by Lbarré »

Vandaag dan eindelijk het gleufje met vastzittend ijzertje van mijn versleten voorzetel kunnen uithalen
en in mijn Xantia's achterzetel geplaatst. Eerst, defecte, zonder ijzertje, er probleemloos uitgehaald.
Past perfect, en werkt weer zoals het moet. Is dus identiek 8-)
User avatar
luk-asse
Posts: 50
Joined: Sat Oct 24, 2020 6:32 pm

Re: Veer hoofdsteun achterzetel

Post by luk-asse »

Kon je dat veertje niet terugvinden? De Xant is wel een ruime auto, maar geen voetbalvelden groot. Metaaldetector? :roll:
Geheel terzijde en bovendien naast de kwestie: mijn C3AC voltankend zag ik voorbijzoeven: een dieprode schitterend uitziende Xant break; deed iets met een mens' gemoed. Brandstof tankend mis ik ook dat zachte opveren na een minuutje of zo.. :-(
groet, luk
ex 2xAmi6,3xAmi8,LNA,Visa,GSA,BX,en XantiaHDi110; nu C3AC :-(
Post Reply