Films die de moeite waard zijn

User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Films die de moeite waard zijn

Post by H@ns »

bthomas wrote: Sat Sep 19, 2020 12:52 pm Nieuwe film van Marijn Poels

https://youtu.be/TTNOnXHPvHA
Bedankt voor deze tip!!
Ik heb de documentaire met veel aandacht bekeken en het was voor mij echt een Eye opener. Gezond verstand is toch echt de enige remedie ;)

Ik volg al enige tijd de hele discussie over hoe wij met onze aarde omgaan. En dan bedoel ik niet de bol waarop wij leven maar echt specifiek de aarde, de grond, de vruchtbare, voedselproducerende zandlaag waarop we dagelijks staan, rijden en wonen.
Er zijn al studies die voorspellen dat we, als we op deze wijze doorgaan, nog slechts 60 oogsten te gaan hebben voordat de de grond volledig uitgeput is.
Ik heb een kleine boomgaard en groentetuin voor eigen productie en herken zoveel van de punten die in deze docu gemaakt worden! Het geeft een iets genuanceerder beeld over hoe er nu over co2 gedacht wordt en over hoe we in de toekomst onze wereldpopulatie kunnen voeden. Misschien geen concrete antwoorden maar wel iets om over na te denken!

Thanks again!!
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
Breeze
Posts: 944
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Films die de moeite waard zijn

Post by Breeze »

Vanavond 22:00 BBC2 John DeLorean een dieptedoku.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Films die de moeite waard zijn

Post by henkr »

't Was een bijzondere jongen, en dat was ie! :)
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply