Het Café

User avatar
JW-C5
Posts: 350
Joined: Mon Jun 17, 2019 11:06 am

Re: Het Café

Post by JW-C5 »

Heel veel sterkte, hopelijk komen ze er gauw achter wat er misgegaan is.
En kunnen ze dat dan goed herstellen.

Groet,
JW
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Het Café

Post by bthomas »

Heel veel beterschap!
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Het Café

Post by H@ns »

Sterkte man! en blijf het vooral (ook zelf) goed in de gaten houden!
En ja! niets dan respect voor de mensen in de medische zorg. Hopen dat je niet te lijden krijgt onder de Covid druk die in sommige ziekenhuizen de reguliere zorg ondersneeuwt
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
_rb_
Posts: 56
Joined: Mon May 20, 2019 11:07 pm
Location: Haaglanden

Re: Het Café

Post by _rb_ »

Heel veel sterkte S&S, hopelijk snel een diagnose en een oplossing..
slimenslecht
Posts: 84
Joined: Mon Apr 08, 2019 8:13 pm

Re: Het Café

Post by slimenslecht »

Tja,

Gisteren, maandag, ben ik gekatheteriseerd, fluitje van een cent zeiden er meerdere.

Nu ging het bij mij even anders, de draad vond een vernauwing en triggerde een infarct. Dat was 10+20 seconden, ik was weg en middels reanimatie middels massage (geen shocks) was ik er weer. Compleet verward, emotioneel en ga zo maar door. De oorzaak is nu deels bekend, tevens is bekend dat er oud littekenweefsel van een eerder infarct zit (was mij niet bekend).

De oplossing wordt uitgedacht en is maatwerk, ik schijn een heel lastig geval te zijn en wordt donderdag besproken. Ik ga 95% zeker een ICD krijgen wat me aardig gaat beperken, verder misschien dotteren en een stent, of wellicht een bypass, misschien medicatie voldoende. Ze zijn er nog niet uit.

Ik moet blijven want het geheel is wel degelijk levensbedreigend. Ik heb gevraagd als de draad er niet door kan of dat dotteren (das een ballonnetje) dan kan lukken, de cardioloog keek, lachte, en vroeg wat ikzelf dacht. Ik zei dat ik niet dom was en hij melde dat er dan eerst weer een bak medicatie tegenaan wordt gesmeten.

Ik heb geen keuze, want dit is een tijdbom met een hele snelle timer. Ben in 48 uur van een maagtabletje naar bijna een openhartoperatie gegaan.

Kan jullie wel zeggen dat deze grote kerel aardig in zijn rats zit en nergens meer gerust op is. Doodeng.
Menno
Posts: 529
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Het Café

Post by Menno »

:shock: ... veel sterkte hoor !!!

Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Shine EAT6 2024 Noir Perla Nera & Blanc Opal
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Het Café

Post by bthomas »

Jeetje, wat een toestand...

Wist je niet dat je een eerder infarct gehad had of dat je dat littekenweefsel had?
In ieder geval wederom heel veel sterkte !
User avatar
JW-C5
Posts: 350
Joined: Mon Jun 17, 2019 11:06 am

Re: Het Café

Post by JW-C5 »

Dat blijkt veel vaker voor te komen: een infarct gehad en dat niet weten.
Bij mijn broer(tje) een paar jaar geleden ook, toen men de oorzaak zocht van kortademigheid: hé, je hebt eerder een hartinfarct gehad. Wist ik niet, zei hij....

Sterkte bij het vervolg, en bij het herstel :idea:

Groet,
JW
Lbarré
Posts: 172
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: Het Café

Post by Lbarré »

Veel sterkte, maar ik wens je vooral een goed herstel :!:
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Ben, hoewel je op GUMMEN jouw toestand eerder opschrijft (één minuut vroeger), volg en reageer ik hier maar.
Respect dat je kans ziet om zo koel en volledig je eigen medische toestand te beschrijven. En natuurlijk wens ik je alle sterkte voor een volledig herstel.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
Post Reply