Veercilinder poten achter van een citroen xantia hydro actief II. Dus met de 10mm leiding aansluiting.
bijv: 527223,527227.527244,527245,527221,527225,527246,527247 enz..................
Bart Ebben heeft ze : weet ik maar zoek een financieel aantrekkelijker setje.
veercilinderpoten achter (2x) 10mm aansluiting
Re: veercilinderpoten achter (2x) 10mm aansluiting
https://www.facebook.com/marketplace/it ... 067974679/
Passen die van een Break?
EDIT: die auto had jij ook al gevonden .
Passen die van een Break?
EDIT: die auto had jij ook al gevonden .
Re: veercilinderpoten achter (2x) 10mm aansluiting
Ik weet niet of je auto type, kenteken of chassis nr. heb doorgegeven, doe dit bij voorkeur niet, zeker niet bij BE.
Zoek zelf het nr. uit en vraag alleen daarmee een prijs op, er zijn slopers die VBB prijzen hanteren (value based business), niet verboden maar in zekere zin wel discriminerend.
Iemand met een Xantia 1.8X betaalt een lagere prijs, dan iemand met een V6 Exclusive/Activa, voor exact hetzelfde onderdeel.
Zo heb ik ooit een sloop onderdeel voor € 30 online gekocht, had ik 106GTI opgegeven, dan had ik zeker het dubbele mogen betalen.
Zoek zelf het nr. uit en vraag alleen daarmee een prijs op, er zijn slopers die VBB prijzen hanteren (value based business), niet verboden maar in zekere zin wel discriminerend.
Iemand met een Xantia 1.8X betaalt een lagere prijs, dan iemand met een V6 Exclusive/Activa, voor exact hetzelfde onderdeel.
Zo heb ik ooit een sloop onderdeel voor € 30 online gekocht, had ik 106GTI opgegeven, dan had ik zeker het dubbele mogen betalen.
C5 1.6HDI Caractere / Peugeot 106 1.6-16V GTI