Ben geen t.a. meer Bert, mijn registratie is nog 2 jaar geldig en die ga ik niet verlengen, de sticker heeft dus alleen betrekking op mijn garageactiviteiten.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
De X staat al weer geruime tijd in stalling en ik probeer zo eens in de maand de accu bij te laden, door de aanwezige slapende elektronica (radio) wordt best nog wel wat stroom verbruikt. Het laden werkt best goed met een DC-DC lader, kan met de Optima caravan accu makkelijk 2 auto's na elkaar een week aan de lading hebben voordat de zaak bij 12V uitschakelt.
Gisteren in een heerlijke auto gereden, was al zowat weer een half jaar geleden.
Na thuiskomst eerst maar eens mijn jeugdtrauma (distributieriem) visueel geïnspecteerd.
Zo! vandaag de jaarlijkse wasbeurt gedaan, was de eerste keer dat ie nat werd dit jaar.
Nu nog ruim de tijd voor de laatste pre-APK inspecties (over 2 weken)
Begonnen op een gegeven moment wat roestig te worden en toen heb ik ze laten stralen en poedercoaten.
Achteraf bezien had ik ze liever in de kleur van de trekhaak en reservewielbak gehad, dat kleurt mooier bij de rest van de auto.
Groet Henk