Citroen23 - Citroëns en andere auto's

Over Citroëns en andere auto's. Een apart verhalenonderdeel, anekdotes die mensen hier dan kwijt kunnen.
Post Reply
User avatar
citroen23
Posts: 250
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Citroen23 - Citroëns en andere auto's

Post by citroen23 »

Phoe, daar kan ik wel een paar pagina's aan wijden maar de vele (pech) verhalen die zal ik jullie besparen :mrgreen: . Vooralsnog blijft het bij een paar foto's die ik heb genomen van m'n citroen's .
De 1e, een BX GTI heb ik geen foto van maar daarna ging het snel met het nemen van foto's daar je een digitaal fototoestel kon kopen en het rolletje, waarbij je niks kon deleten en moest wachten op het ontwikkelen van de foto's tot , van de meeste van ons, het verleden behoorde. Tegenwoordig volstaat een IPhone :D Vreemde merken zitten er dus niet bij (zit 'm in de familie) :oops:
Het LHM rijden zat er dus al vanaf het begin in en heb er nog geen afscheid van kunnen (en willen) nemen. Alhoewel........LDS staat eraan te komen.
De 2e een BX16VMK2
Weggedaan daar ik geen zin meer had om de DB-riem te vervangen (was geknapt en dan weet je nooit hoeveel kleppen je dan ook nog moet vervangen)
Image
De 3e een (zelf gerestaureerde) DS23 injection
Waarom deze weggedaan ? Ik wil nu eindelijk wel eens een Sm 8-)
Image
De 4e een Sm (huidige auto)
Image
En degene waar het bij dit forum omdraait:
Een 2.0TCT activa
Weggedaan omdat de heliuesz hoeken aangepakt moesten worden voor de APK.
Image
Waana de 2.0TCT werd verruild voor een (huidige auto) V6 activa
Image
User avatar
Breeze
Posts: 945
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Aanvang. Persoonlijke Verhalen, over Citroëns en andere auto's

Post by Breeze »

Mooi rijtje zeg. Kom er eens mee naar een P-meeting.

Adri

P.S. ik geloof dat TRSarno de bedoeling had om elk nieuw verhaal in een nieuw draadje te starten.
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Citroen23 - Citroëns en andere auto's

Post by TRSarno »

Zeker een mooi rijtje auto's! Apart gezet ;)

Je kunt verder met het melden van dingen over je eigen Citroen van pech tot aanpassingen of vragen, zodat alles in 1 topic bij de wagen blijft.
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
Post Reply