leder interieur berline

Auto's, onderdelen, accessoires, ..
User avatar
Armand
Posts: 16
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:41 pm

Re: leder interieur berline

Post by Armand »

Hij is voorzien. ;)
Lbarré
Posts: 159
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: leder interieur berline

Post by Lbarré »

Vreemd is wel dat de hoofdsteunen achteraan op die Xantia er niet zijn :? En zijairbags,vermoedelijk niet... :o
User avatar
juul89
Posts: 20
Joined: Fri Jun 14, 2019 9:43 pm

Re: leder interieur berline

Post by juul89 »

Afgelopen zondag bij Armand geweest om zijn leren interieur over te plaatsen vanuit zijn Xant naar de mijne.
Het was een frisse, natte maar productieve middag!

Wat mij betreft mag hier een slotje op.
Citroen Xantia Millésime bj2000
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: leder interieur berline

Post by Feije »

Wacht eens, staat zijn Xantia nog bij hemzelf dan? Ik dacht dat een medeliefhebber van hier hem had opgehaald :think:.
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: leder interieur berline

Post by bthomas »

Hmm, ja dat was ooit de bedoeling maar ik heb op het laatste moment de keutel ingetrokken omdat er op het moment een aantal breaks te koop staan. Dan zou ik de huidige break alsnog kunnen bewaren voor onderdelen. Volgende week heb ik vakantie, ik hoop er dan wat meer vaart achter te zetten.

Mijn verontschuldigingen aan Armand. We zijn een hele tijd bezig geweest om te regelen dat ik de auto op naam kon krijgen en hem dus kon vrijwaren zonder naar zijn woonplaats te moeten reizen. De auto zou ik laten ophalen door een transporteur. Helaas was dat op naam krijgen erg moeilijk. Ik heb geprobeerd Armand als medewerker van mijn bedrijf te machtigen om de auto op naam van mijn bedrijf te zetten. Dat zou moeten kunnen, maar het daarvoor bestemde formulier op de website van de RDW werkt niet. Toen ik belde met de RDW vertelde de medewerker, na ruggespraak, dat het helemaal niet kan omdat de auto op particuliere naam stond. Ik geloof nog steeds niet dat dat verhaal correct is.
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: leder interieur berline

Post by Menno »

Op naam zetten is een kwestie van de juiste overschrijf code opgeven bij bv een postkantoor, in welke plaats je dat doet is niet van belang ....
Die overschrijf code krijg je uiteraard pas als de eigenaar daarmee akkoord gaat en de boel vertrouwt.

Je hoeft dus nergens heen en of moeilijke omwegen te bedenken.
Zo heb ik dat wel vaker gedaan om later de desbetreffende auto op te halen , deze stond dan reeds op mijn naam.
Daar hoeft de oude eigenaar(verkoper) niet bij te zijn. ( mag wel :mrgreen: )


Zo heb ik dat nog even terug bij m’n eend gedaan , ....
;-)
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: leder interieur berline

Post by bthomas »

Bedoel je dat je alleen de gegevens zelf behoeft te hebben, niet de fysieke media waarop het staat?
Armand wilde de papieren niet opsturen omdat hij bang was dat ze bij de post kwijt zouden raken met alle gevolgen van dien. Rond kersttijd niet iets bijzonders.
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: leder interieur berline

Post by Menno »

Ja, maar dan moest ik wel beloven het kaartje thuis door te knippen ....( de oude eigenaar dus )
Nu kennen ze mij aldaar, weet niet of dat meespeelt :P

Papier met code had ik wel in handen ( opgestuurd )

Dat opsturen kan aangetekend, dan is er geen man overboord mocht het kwijtraken ( bij track & trace zie precies als het fout gaat ) , vraag je gelijk nieuwe code aan, het is per slot een Citroën, geen dure Porsche o.i.d. ;)
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
User avatar
Armand
Posts: 16
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:41 pm

Re: leder interieur berline

Post by Armand »

Wat mij betreft is alles goed gekomen, het interieur is naar een liefhebber en de auto wordt opgehaald ter demontage.
Post Reply