Het nieuwe Xantia forum

Regels, conventies, alles wat met het forum zelf te maken heeft
Post Reply
boekhouder
Site Admin
Posts: 3
Joined: Thu Apr 04, 2019 5:48 pm

Het nieuwe Xantia forum

Post by boekhouder »

Helaas is het oude Xantia forum op xantiaclub.net verdwenen. Na geruime tijd gewacht te hebben heb ik de hoop opgegeven dat het in zijn oorspronkelijke vorm terug komt. Daarom heb ik dit forum ingericht.

Ik maak me geen illusies dat dit forum net zo veel gebruikers krijgt als het oude dus ik zal de lijnen kort houden. Wie wil kan medebeheerder worden. Daarmee kun je ook een backup maken zodat de informatie veiliggesteld kan worden.

Ik heb de "administrator" account "boekhouder" genoemd. Het is mijn bedoeling om dat account alleen te gebruiken voor beheer en verder alle berichten onder mijn eigen useraccount "bthomas" te plaatsen.

Opmerkingen, vragen, ideeën en tips hoor ik graag.
User avatar
citroen23
Posts: 250
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by citroen23 »

Das mooi: Ik had je ook al een mailtje gestuurd maar net zoals de andere bezoekers geen respons zodat ik ook maar een ben begonnen met een
site. aangezien ik er verder geen ruchtbaarheid aan had gegeven kan die weer "offline" : xantia-forum.nl :D
User avatar
Breeze
Posts: 945
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by Breeze »

Xantiaforum. The team.jpg
Xantiaforum. The team.jpg (55.07 KiB) Viewed 3919 times
Heb ik iets gemist? Is dit het team?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by bthomas »

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Dit is het inderdaad en het is al zo vanaf het begin.
User avatar
Breeze
Posts: 945
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by Breeze »

Zo te zien heeft TRSarno een functie binnen het team, correct? Maar welke?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by bthomas »

Nou, hij heeft administrator rechten maar we hebben niet echt afgesproken wie wat doet. Hij heeft onlangs het initiatief genomen om een apart forum te maken voor verhalen over het xantia bezit.
User avatar
Breeze
Posts: 945
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by Breeze »

OK mooi, complimenten voor het goed draaiend houden van dit forum.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by H@ns »

Daar sluit ik me bij aan! Het forum begint echt weer een beetje tot leven te komen met veel mensen van het oude forum. Niet dat dát een voorwaarde is overigens.
Complimenten dus voor die initiatieven!

Ik mis alleen nog een aparte rubriek Si eenheden;)
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by TRSarno »

H@ns wrote: Sat Dec 07, 2019 10:40 pm Ik mis alleen nog een aparte rubriek Si eenheden;)
Wat zijn dat voor eenheden? Waar ging dat over, ken het niet..... :roll:

ik was een administrator van een motorforum.... Kan wel bepaalde dingen, maar zal niet zo gauw into "het forum" gaan en dingen aanpassen, daar ik niet weet wat er veranderd. Pas nog een (Russische) spammelding weggehaald, maar dat hadden maar 4 mensen bekeken :D
Als ik ideeën heb stuur ik een PB en vraag ik een mening..... andere mening en andere visie werken soms verhelderend of iets leuk zal zijn of niet ;)
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Het nieuwe Xantia forum

Post by Menno »

Zie het " mijn xantia" topic van bert's break wat betreft het afsplitsen van een Si eenheden geleuter draadje ;)
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
Post Reply