Xantia Exclusive 2.0 Aut. TRSarno

Maak hier een Topic van je eigen Xantia m.b.t. aanpassingen,nieuwe aankopen, problemen of restauratie etc.
Post Reply
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Xantia Exclusive 2.0 Aut. TRSarno

Post by TRSarno »

Begin maar met mijn Eigen Xantia Exclusive 2.0 Aut.

Altijd Frans gereden.....

Van de Talbot Horizon in 1984 ben ik naar de 205 XR (rode) gegaan, die ik 20 jaar heb gehad. Die ingeruild voor de laatste uitvoering "Generation" in blauw. Omdat ik nu vaker lange afstanden rij wilde ik toch iets meer auto.

Omdat ik toch wel erg gecharmeerd ben van de hydraulische vering en graag automaat rij, ben ik daar ook een beetje daar naar gaan zoeken, hoewel de 406 Coupé (ook bijzonder!) op mijn lijstje stond. Maar ik ben niet zo'n sportieve rijder dus vandaar de Xantia-koers. Kwam uit bij deze Xantia Gris Quartz 2.0i Aut. in de Exclusive uitvoering. Een automaat, met een winterpakket (verwarmde stoelen, koplampsproeiers en cruisecontrole. Winterpakket omdat hij uit Duitsland komt. Leuke bijkomstigheid is dat je een Exclusive rijdt, en hij exclusief is..... ik zie zelden een Xantia.

Ik heb haar nu sinds September 2017 en kan niet anders zeggen dat het een heerlijke auto is 8-) . Hij geeft me veel meer plezier op de lange stukken om mee te rijden. We gaan het zien. Ik ga haar goed verzorgen en hoop zo dat ze lang bij me wil blijven :mrgreen:
Attachments
Xantia_06.jpg
Xantia_06.jpg (231.74 KiB) Viewed 1320 times
Xantia_41.jpg
Xantia_41.jpg (239.98 KiB) Viewed 1320 times
Xantia_55.jpg
Xantia_55.jpg (220.48 KiB) Viewed 1320 times
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
Post Reply